søndag den 16. december 2012

Verdens bedste søster





Hej bloggen! Nu er det ved at være tid til i skal høre lidt min søster. 
Min Søster er 10 år, hun går i 4 klasse og vi har samme forældre. 
Min søster betyder virkelig meget for mig. Hun er den eneste der ved hvordan jeg har det for hun har også mistet sin far. Ikke så underligt når nu vi havde sammen far.. 
Jeg er virkelig taknemlig for min søster selvom vi tit er uvenner vi kan været uvenner i en time også når der er gået en time sidder vi inde i sengen og høre musik det er så vildt! Ikke nok med at hun bare er fantastisk så er hun en super sød pige som har et hjerte af guld. Da hun hørte at en fra vores by har død af kræft sagde hun, "Hvor ville jeg ønske at han kunne få fars liv, for far ville jo alligevel ikke leve og det ville ha  jo" 
Jeg gav hende helt ret, men synes nu alligevel det er stort at sige nu når hun kun er 10 og savner sin far ligeså meget som jeg gør. Jeg elsker min søster mere end noget andet! Tak fordi du læste med! 
God søndag og god uge! Blogges

//Lilli



Ingen kommentarer:

Send en kommentar