lørdag den 22. december 2012

New in fra tur i København med Malle


Blå strik fra h&m til 100.-


T-shirt med mønstre fra monki til 50.-


I dag har jeg været en tur i københavn med Amalia, og det var super hyggeligt! Dette på billederne var hvad jeg købte. Havde dog en lidt trauma oplevelse på vej hjem i toget, da jeg havde glemt at tjekke ind på hovedebanen og da den "søde" DSB mand kom for at se om jeg havde tjekket ind sagde den lidt mærkeligt, så han spurgte om jeg var sikker på jeg havde tjekket ind. Jeg sagde selvfølgelig ja for var overbevist om at det havde jeg da. 
Han sagde han kom om lidt og jeg tænkte med det samme "årh, nej man. Nu går han ud og skriver en bøde på 750 kroner også ryger min julegave fra min mor og de næste 3 måneders lommepenge" Men så kom han tilbage til mig, men han sagde vi klare det her hurtigt. Men jeg fik ingen bøde og han tjekkede mig bare ind fra hovedebanen som om det ikke var min fejl. De er sku nogengange meget søde de der fra DBS. 

God ferie og jul! 

//Lilli. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar