tirsdag den 11. december 2012

Today

 

Hej. Så er det blevet tirsdag og jeg er godt i gang med skole, lektier, og teater-koncert. Her er super koldt på skolen så har brugt meget af dagen på at "prøve" at holde mig varm. 
Lige nu sidder jeg med min dyne og et krus med te med håb om snart at blive varm. Om en uge er her værelse-flyt det skal nok blive godt håber jeg! 
Jeg håber i har det godt og hygger jer her i den kolde og mørke tid.
En potion kærlighed herfra med ønsket om en dejlig aften! 
vi blogges 

//Lilli

3 kommentarer:

  1. lyder da ikke så godt med en kold skole :D
    jeg kan virkelig ikke holde de her kolde dage ud :/ heller.

    Jeg har en GIVE-AWAY igang på bloggen,
    hvor du kan vinde et lækkert ur fra Dyrberg/Kern til værdi a' 1000,-
    Kig forbi og deltag, hvis det lyder fristende :D

    http://www.fashionbysterup.dk/2012/11/give-away-3.html

    SvarSlet
  2. Jeg håber, at du har fået varmen natten over, he he :-)

    SvarSlet
  3. Tak det tror jeg også jeg fik. Hæhæh.:-) god dag!

    SvarSlet