onsdag den 31. oktober 2012

Lys på en trist dag


hey derude. Jeg har sindsygt travlt her for tiden så har ikke så meget tid til blogspot.. Trist. Men i dag havde jeg virkelig lyst til at fortælle jer lidt. i dag har jeg været lidt i et mærkeligt humor lidt ked af det også lidt glad... så derfor har jeg tændt et lys! der findes ikke noget bedre end at tænde et lys for en man har mistet som man savner. For cirka 11 måneder siden døde min far. Han valgte selv at forlade en ellers så dejlige verden med to piger en kæreste og meget mere. Jeg tænder tit et lys for ham for at vise at jeg tror på han er med mig i alt hvad jeg gør. Jeg kan sidde i timevis og kigge på et lys jeg kan græde i timevis imens. 
Jeg savner selvfølgelig min far helt vildt meget men jeg ved han har det bedre der hvor han er nu og jeg ved at det ikke havde noget med mig eller min søster at gøre. Det var hans egen beslutning for det har han selv skrevet til mig i hans brev. 
Jeg lever hver dag med en sorg jeg skal lære at gå rundt med. jeg tænker ikke så meget over det mere men nogen gange bryder jeg bare sammen og ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv. 
Det er svært at se lys forud når man står i et mørkt rum fyldt med spørgsmål og tanker. 
jeg forstår ikke at et menneske kan komme så langt ud at man vælger den vej min far valgte at gå men der er bare noget man aldrig kommer til at forstå. Det er en del af livet! 
Den 22 november er det et år siden det er vildt at tiden er gået så hurtig. der er sket så meget på et år. Jeg er startet på Efterskole jeg er blevet Konfirmeret dog uden min far hvilket var faktisk også ret svært. Jeg er en glad pige og jeg elsker min Familie! 
Hvis i har spørgsmål så skriv i kommentaren. 
God onsdag aften. 

//Lilli Katharina.

2 kommentarer: